Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Σκίτσα 1

Ήταν η εποχή του "Εγώ".
Μέχρι και έξω από την πόρτα του σπιτιού που έμενα με την συγκάτοικό μου, ένα σκέτο Εγώ έγραφα.
Έτσι υπέγραφα παντού κι έτσι υπέγραψα και τα σκίτσα αυτά.
Κάποιος τοπικός ραδιοσταθμός είχε κηρύξει διαγωνισμό σκίτσου για τις εκπομπές του, πώς φανταζόμαστε, δηλαδή, τους παραγωγούς του σταθμού (που τότε μας ήταν άγνωστοι και μόνο τους ακούγαμε - το λέω αυτό, γιατί θα δείτε ίσως στα επόμενα σκίτσα κάποια πιο γνωστά ονόματα), και μια και μου άρεσε το σκιτσάρισμα, είπα να λάβω μέρος σατιρίζοντάς τους.
Παρ' όλο που ήμουν ερασιτέχνις, κέρδισα το δεύτερο βραβείο.
Το πρώτο το πήρε κάποιος επαγγελματίας.
Αχ, κι όλο έλεγα ότι θα 'πρεπε να σπουδάσω σκιτσογραφία... μου άρεσε...
Άλλο ένα κάτι που έμεινε στα αζήτητα...

.


.

Τίτλος εκπομπής: "Φόρμουλα Ένα "


Είχα χρωματίσει κι όλας με διάφορα χρώματα τα σκιτσάκια μου.
Τα κράτησε ο σταθμός κι ούτε ξέρω τι απέγιναν τελικά.
Εμένα μου 'μειναν μόνο οι ασπρόμαυρες φωτοτυπίες.

1 σχόλιο:

Κυκλοδίωκτον είπε...

4 σχόλια (στην αρχική ανάρτηση):

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...
Θα πω το κλισέ: Ποτέ δεν είναι αργά να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου. Φτάνει, φυσικά, να πιστεύεις σ' αυτά
4 Αύγουστος 2008 4:48 πμ

---------------
Κυκλοδίωκτον είπε...
Θα απαντήσω με το κλισέ: "Τώρα πάει, μπήκαν άλλες προτεραιότητες", αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις...
4 Αύγουστος 2008 7:35 πμ


----------------
Sideras είπε...
Έχεις ταλέντο και φαντάζομαι τον χαρακτήρα σε storyboard ,δηλαδή να τον σκιτσάρεις σε μικρά αποσπάσματα ,σαν κόμικς ,μια ιστορία.
Θα συμφωνήσω με τον Λ.Φουρουκλά και πιστεύω ότι θα ήταν καλό να ξεκινήσεις ξανά ,έστω στο ελεύθερο σου χρόνο .Χαλαρώνει να ζωγραφίζεις ,το ξέρεις άλλωστε.
Πάντως τα όνειρα εκδικούνται και νομίζω άρχισαν.

Όπως και να έχει καλώς σε βρήκα και καλό απόγευμα να έχεις.
6 Αύγουστος 2008 8:14 πμ

----------------------------
Κυκλοδίωκτον είπε...
Καλώς όρισες κι από δω Σιδερά.
Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσω άλλα μισοαρχινισμένα και μετά... ουουου... ως τότε... γεροί να 'μαστε και βλέπουμε!

Τώρα που το λες αυτό με τα όνειρα, το φαντάζομαι storyboard, σαν σε συνέχειες, σαν κόμικς να προβάλεται μετά τα μεσάνυχτα στην TV: Τα όνειρα να παίρνουν σβάρνα τις νύχτες την πόλη και να εκδικούνται με τη σειρά... Και μετά να βγαίνει ένας προδότης που θα λέγεται Εφιάλτης...χμ... (καλά, άστο!)
6 Αύγουστος 2008 10:04 πμ