Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

ξένο τοπίο 1

.
.
νερομπογιές
.

Αυτό είναι το πρώτο σχέδιο που θυμάμαι να ζωγράφισα με νερομπογιές.
Είχα μαζεμένα όλα τα σχετικά σύνεργα (πινέλα, νερομπογιές, κουπάκι με νερό, πανάκι να σκουπίζω τα πινέλα) στο ντουλάπι με τα σχολικα μου βιβλία κι εκεί ...μέσα(!) ζωγράφιζα.
Ασχολιόμουν με αυτό τόση πολλή ώρα, που άκουγα παρατηρήσεις ότι τα κάνω πολύ μικροσκοπικά κι ότι θα χαλάσω τα μάτια μου...
(Τώρα που το σκέφτομαι, ένα "μπράβο, πολύ ωραίο, έχεις ταλέντο", αντί για τις παρατήρήσεις, θα ήταν πολύ πιο παιδαγωγικό).
Μετά, ζωγράφισα και το ξένο τοπίο νο 2 για να τα κάνω... σετ.
Τις εικόνες τις αντέγραψα από κάτι ξένα περιοδικά μόδας που έπαιρνε η μεγάλη μου αδερφή.
Αν θυμάμαι καλά, ήταν διαφημίσεις γαλακτοκομικών, και στο τραπέζι μπροστά που άφησα άδειο, ήταν απλωμένα όλα τα καλούδια της γαλακτοκομικής εταιρείας.

.

1 σχόλιο:

Κυκλοδίωκτον είπε...

2 σχόλια (στην αρχική ανάρτηση):

φεγγαραγκαλιες είπε...
μηπως θα επρεπε να το ξανασκεφτεις;
για τον τιτλο λεω..
αυτο το ''καποτε'' με χαλαει..

μα αν δε ζωγραφιζεις εσυ τοτε ποιος;

παρα πολυ μου αρεσαν..

:))
28 Ιούλιος 2008 5:54 πμ

---------------------
Κυκλοδίωκτον είπε...
Φεγγαρένια μου σ' ευχαριστώ!
Έχω έτοιμη την απάντηση στο αν δεν ζωγραφίσω εγώ τότε ποιος/α.
Να την πώ;
31 Ιούλιος 2008 11:33 μμ